Free friday.

En helt ledig dag igen. Denna fredag tillbringade jag hemma hos min älskling och hans familj. Tog en buss dit igår kväll efter jag jobbat färdigt mitt pass, mys. 
Idag har vi tittat på några avsnitt från senaste True Blood- säsongen (hell yeah, dock börjar det kanske bli lite för mycket av det goda, can't really say) och fikat ute i solen med hans mor Maria och hans syster Ewelina. Jag fick skjuts hem förut, måste upp tidigt imorgon och jobba morgonpass nämligen, uhh.
 
Tog mig en calzone, läste bloggar och sedan mumsade jag en Callippo framför Grey's. Pratade sedan lite med Ludwig. Tungt att vara helt ensam hemma, känns ovant. Och när jag kom in här i lägenheten kände jag nästan ångest. Har inte problem med att vara ensam såhär, men ovanan atm alltså. Sova ensam snart då, åh.
Imorgon är det lördag, blir till att träffa massa vänner på kvällen och se film. Dudes! 
 
PEACE
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0