17 augusti.

Spelat lite cello nu, körde bland annat låten Månaderna. Tittar hela tiden på noterna, men borde väl lära mig köra på gehör. För i höst ska vi typ enbart köra på gehöret. Woah! Måste öva mer cello, varje dag. Blir inte mycket alls, har bara spelat några få få gånger i sommar. Ska ju bli pro, måste ge allt! ;) 
 
Igår var jag faktiskt med Jozzan, det var inte igår. Trevlig stund. :)
Sedan var jag hemma hela kvällen, tittade på American Pie Reunion med lillebror. Den var skön, som vanligt med de filmerna då. :D Blev himla orolig när Isak visade sitt huvud, han hade fått en tand i huvudet och sedan åkt och limmat såret på sjukhuset. Ouch! Han är ledare på hockeyskolan här nu, pappa är tränare osv. Isak hade då badat med småttingarna och därmed skedde incidenten. 
 
Well, idag är jag ledig igen. Ludwig kommer snart hit så det blir myyys. 
Skolan börjar om inte ens en vecka nu, det här lovet gick lite väl snabbt. Lär bli en tuff höst då jag har dubbelt så många ämnen nu i tvåan.
Som humanist så kommer jag läsa både spanska, tyska och latin. Måste läsa latin, hjälp. Och så blir det även psykologi, sociologi, filosofi, religion, kulturhistoria tror jag (stod inte med på ämneslappen jag fick hem, blev förundrad), människans språk, naturkunskap och så valde jag till matte och även bild och form (vill vara lite kreativ nu). Sedan blir det givetvis svenska, engelska och idrott.  
 
PEACE
 
Shorts Gina Tricot, tischa H&M och smycken från Kreta. 
 
En stjärna i ena örat (har bara en sådan, den andra råkade jag spola ner i toan en gång, heh).
Köpte dem på Glitter en gång.
Och en svart fjäder i andra. Från Lindex.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0