Hey, soul sister.

Hey!

Visste inte riktigt vad jag skulle göra av min fredag, men efter min cellolektion så knallade jag till morföräldrarna, long time no see liksom. :) Fikade, snackade skit och så spelade jag cello för dem, hihi.
Sedan blev det till att träffa Varja, så jag gick till elevhemmet. Najs! Vi chillade där lite med annat folk, för att sedan gå och köpa pizzaingredienser lite senare. Oh, soulmate. :') Okey, vi har inte känt varandra länge, men att finna likheter och förståelse i andra, det är fint.

Nu väntar en go helg med shopping med mamma idag, och så ska jag på musikal imorgon. Se min Johannes spela huvudrollen. Wow!
Blir Jönköping idag som jag helst ville, finare shopping där än i Vetlanda. Let's go!

PEACE

Bandet M83, de kommer till Hultsfred!
En riktigt random filur (det är deras.. eh, CDomslagsbild?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0