Bollywood.

Det är helg nu, och det är en del i skolan så känns skönt.. Men man slipper ju inte undan att plugga till prov, tänker läsa lite om hinduismen samt plugga smått inför spanska nationella nu på måndag.
Har i alla fall fått det muntliga svenska nationella överstökat, det var jobbigt, men det gick tydligen bra. Min relation till böcker blev det att jag berättade om, hehe..
Sitter med min cup of tea and some toast nu, chillar ensam hemma i stan atm. Älskling är iväg på kurs i helgen, så inget mys med honom denna helg, tyvärr.
Igår kväll blev det till att testa Bollywood- dans. Riktigt crazy! Ful & kul dans det där, haha. :D Drog dit med Jessica och Anna, för att sedan dra hem till mig och umgås. Lekte med cellon, mina vänner fick testa och jag lärde dem den simplaste låten, hehe. Jag spelade My Heart Will Go On. Igår var det 100 år sedan Titanic sjönk faktiskt.
Och ikväll blir det tydligen bio i Jönköping, The Hunger Games, med far och hans Lotta plus hennes barn Alexandra och Felix. :) Har inte läst böckerna, men de verkar spännande de där hungerspelen.
PEACE


Man fick en bindi att ha på pannan på bollywood-dansen, oh yeah ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0