25 april.

Idag är en mycket grå dag. Regniga april.

I skolan idag fick vi tillbaka våra nationella spanskaprov en stund för att få titta på betyget. Det gick okej för mig. Fick bäst betyg på skriftliga delen, uppsatsen. Fick ett B, Imelda var mycket nöjd sade hon. :)

Annars händer inte så mycket idag, gick hem och påbörjade Grey's Anatomy säsong 4 då Hannah hade med den idag. :D Sedan pluggade jag smått.
Har ätit hamburgare som pappa gjorde igår och om 45 minuter blir det core!

Pratade om tatueringar i skolan idag.
Jag är ganska säker på att jag ska ha som på bilden.
En kvinnas form liknar ju cellons, så jag blir som en levande cello! ;)
Älskar stråkinstrument-sound och jag spelar ju cello, så finns betydelse bakom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0