22a april.

Färgade nyss mitt hår rött, igen. Ville ha lite färg, tänkte mig först en röd eller mörkgrön dip dye, men det blir ju så mycket färg över om man köper ett paket och bara ska färga topparna liksom. Så nu blev det återigen helrött! Inte lika rött som förra gången, hade ju väldigt mörkt nu, svart. Förra gången då jag färgade rött så var det var mer brunt. Nu blev det mest rött i utväxten. Älskling var snäll och köpte färgen, kände att jag ville färga nu nu nu, så jag föreslog bara det.
Damn, inte kul med diskussioner btw, svårt att uttrycka sig ibland. Och ibland blir allt så fel..

Igår shoppade jag och pappa träningskläder, blev sådana där träningströjor i bra luftigt material plus ett par löparshorts, tighta sådana där cykelbyxor typ. Bra bra. :)
Sedan fikade vi på sjukhuset hos Lotta och efter det blev det till att jogga en skön runda. Känner att jag orkar lite mer nu, att springa är fett jobbigt egentligen, men nu ska jag köra igång med det mer & mer! Bra träning, yeah.

Nu ska jag plugga.
PEACE

För drygt två veckor sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0