November 19th.

Befnner mig hos mamsen. Är stört förkyld/allergisk just nu, jag dör så jobbigt det är när näsan rinner hela tiden och mina nysningar får kraft ändå från tårna. GAH! Får värsta allergichocken på grund av hundarna när jag kommer hit nu för tiden bara för att jag inte är här så ofta längre, typ.
Annars så är det himla mysigt här ute hos mami med mysiga tevekvällar och så. :) Och idag var vi i stan för att handla. Jag köpte mig ett par blåa fräna fjäderörhängen, och så mötte jag min älskling på Konsum! Vi brukar stöta på varandra på stan då vi inte är med varandra. Undrar om det finns nån mening med det hela?? ;) Of course it does! Hihi. <3

Sitter just nu och lyssnar på en skiva från 1999 med skönsköna låtar. Som Boom Boom Boom! med Aqua, och Tarzan & Jane med nåt band vid namn Toy- Box. Haha;

Tarzan is handsome, Tarzan is strong
He's really cute and his hair is long
Tarzan is handsome, Tarzan is strong
So listen to the jungle song
Oo-ee-oo-ee..
I am Tarzan from jungle, you can be my friend
Oo-ee-oo-ee..
I am Jane and I love to ride an elephant

Ser fram emot att se Breaking Dawn imorgon!! Den verkar bra, vad jag läst om. Woop!
Here we go with some pics;

Nya profilbilden, hehe.
Ball hatt ju!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0