Ah but don't, no don't sink the boat.

Det är redan onsdag kväll nu ju. På tal om att tiden går ruskigt snabbt bara. Woah! ;)
Dagens sovmorgon gick till att göra färdigt engelska- redovisningen med Bella. We're going to talk about the father of genetics- Gregor Mendel. Oooohjaa! Blir en liten utmaning att redovisa på engelska...

Var hos tandläkaren en sväng idag, gick så fort nu när jag inte har räls och de bara kollade lite. Fick skjuts av mormor och morfar dit, och efter det blev det en go'fika på najsiga Elsies. :)
Förut så var jag och far min på gymmet för att bygga på våra muskler. Hell yeah!
Random pics från senaste tiden;
På första bilden bär jag Bellas glasögon, i förra veckan tror jag. Och på andra så har jag pappas på mig.
Borde jag skaffa ett par, kanske? Bara för att det är så sofistikerat, liksom.
Hittade en kul bild då vi jobbade på engelskan. Homer got a biiig brain! Och så har vi mig på gymmet. Jag har kört två tuffa pass denna veckan! Woop!
Vaaarm choklaaad.
Kul att rita ansikten.
Lite sådär oproportionerligt och charmigt, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0