Birthday.

Då var jag 16 år- woop! Vad tiden går.. Känns ju rätt fint! :)
Firade hemma hos mamma med pappa och Elisabeth och lillebror Isak var ju också med på ett hörn, för det mesta i sitt eget lilla hörn på rummet, för att vara exakt. Mormor pallade inte trycket, nä men hon hade det surt med sitt knä idag. Trist! Så morföräldrarna kom inte hit.
Mamma gjorde en jättefin tårta med hemmagjord marängbotten och sedan en ljuvlig gul smet på innehållande bland annat citron och sedan grädde och choklad ringlat ovanpå. Mums! :)
Jag fick fina presenter- en fet datorskärm av pappa så jag kan kolla på film, ett linne och en FRIDA- prenumeration av Elisabeth, 300 spänn och en fin halsduk som mormor stickat av mormor och morfar och av mamma fick jag en klippning, 300 kronor och en näspiercing som jag ska ta på måndag. :D Inte så pjåkigt!
Dessutom har jag fått en massa gratulationshälsningar på fejan som också var glädjande att läsa. :)

Nu är min födelsedag snart slut.. Och jag sitter här och funderar på om jag ska plugga lite på hemtentan, men vet inte om jag pallar det. Är rätt trött nu, speciellt i ryggen. Dessa köksstolar alltså, jag pallar inte att sitta alltför länge på dem innan min rygg blir grymt borta liksom, gah.
Sängen är nog skönare ändå... ;)

Imorgon blir det kalas! :D Och jag får träffa älsklingen igen, vilket känns fantastiskt fint! <3
Och mina vänner, såklart. Blir nog trevligt! :)

Godnatt!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0