Eksjö Stadsfest 2011.

Igår kväll drog stadsfesten igång runt strax innan 19. Då var det invigning med Swingfly och Sara Varga, och plötsligt kommer The Moniker in på scen! Oh my god, oh my god it's a wonderful surprise! :D Alla blev jätteglada.
Sedan fortsatte det med artister som Daniel Adams- Ray och sedan reggae- banden Ska n Ska och Joddla med Siv.
Jag strosade runt med Miranda, hennes kompis Emma och sedan även med Louise. :) Jag och Louise stod längst fram när Joddla med Siv spelade, och jag har inte hört dem mycket förut så jag kunde inte texterna, men vi hoppade omkring ändå. Haha, de var speciella! Vilka kläder.
När de drog hem så var jag kvar en stund till. Mötte då Amanda, Josefine och Agnes en stund, innan de också drog.
Jag gick mot cafévagnen där pappa jobbade, och då hörde jag någon ropa mitt namn. Det var en föredetta klasskompis, trevliga Arina! Satt och pratade lite och sådär.

Det var bra igår, men idag blir det nog bättre. För ikväll spelar The Ark!! Det kommer bli såå awesome det här. De kommer ju inte längre vara ett band efter det här typ, eller de kanske har någon mer spelning innan de "splittras", men det blir ändå en riktigt fin upplevelse att se dem live.

PEACE OUT!

The Moniker.


Joddla med Siv.
Dålig bild, men man ser lite att den mest synliga mannen har en zebramönstrad byxdress på sig,
på tal om deras speciella klädsel.
En hade fleecebyxor med blommor på. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0