Friday- life goes on.

Shoo!

Det är slut... Mellan mig och Johannes. Väldigt tråkigt, men livet går vidare och jag är tacksam över tiden med den fantastiska människan. Jag har lärt mig en hel del.

Igår träffade jag och Amanda Miranda, en grymt schysst chey <3
Vi hade det riktigt trevlig med en massa snack och sådär. Aldrig träffats förut sådär, alltid kul att lära känna nya människor! :)

Idag stod det nationella engelskaprovet på schemat, och det var läs- och hörförståelse som gällde idag. Det var ganska lätt, nääästan lite för lätt faktiskt. Så det kändes ju rätt bra!
Vi hade bara en massa språk idag då NP't tog upp SO:n idag. Så det blev spanska och sedan svenska. Och på svenskan håller klassen på med ett minnes- projekt. Vi tar bilder på klassen, gör en minnesbok m.m, och jag håller på att skriva om hur alla i klassens framtid kommer se ut om tio år. Sjukt kul, och det blir riktigt bra dessutom. Kul projekt! :)

Efter skolan drog Agnes och jag och köpte glass och sedan satt vi och lät vinden typ blåsa sönder oss på torget. Haha, vilken jävla blåst! Men härligt med sol.
Sedan drog vi hem till mig en stund för att spela lite kort. Jag blev trött och ville sova, så Agnes drog hem. Vi har planerat att hänga imorgon, filma lite till våran förhoppningsvis blivande dramafilm och ha en trevlig kväll med film och mys. :) 

Nu när jag vilat och druckit lite kaffe så blir det väl att hjälpa pappa och städa efter hans störande tjat... Ni anar inte, jag dör vilket tjaaaaat! Alltid samma tjat om disk, om tvätt och städning...
Kul att dammsuga på en fredag. Dock har jag inte så mycket bättre för mig, så okej då.

PEACE







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0