Vänner

Jag är så glad över att jag har Amanda, Agnes och Josefine- mina tre närmsta vänner.
De är så fina på sina sätt alla tre! Och det här inlägget är tillägnat dem alla tre, jag vill hylla dem eftersom de är värda det!

Agnes och Amanda, de har hängt tillsammans sedan 4an, tror jag, och jag började umgås med dem i slutet av 7an/början av 8an lite.
Jag hade en väldigt jobbig period i skolan, bland vännerna. Jag kände mig utfryst, kände att jag aldrig passade in och dessutom bara sjönk mitt redan dåliga självförtroende. Jag mådde inte speciellt bra då...
Jag började gå runt ensam på rasterna och då började Agnes och Amanda prata med mig och jag hängde på dem.

Amanda är verkligen en jättebra vän! Hon lyssnar otroligt bra, nästan FÖR bra, men det är så en vän ska vara- en bra lyssnare. Om jag t.ex börjar berätta något, och vi avbröts av något annat en stund, då frågar hon direkt sedan "hur var det sen då, det där du berättade om..".
Amanda är också väldigt omtänksam, bryr sig om andra. Hon är go och rolig, och grymt söt!
Jag kan prata om typ allt med henne, det kan jag iofs med alla tre vännerna!

Agnes är en grymt rolig tjej! Hon är skön att hänga med och jag har väldigt lätt för att skratta med och åt henne.
Vi brukar hitta på väldigt kreativa saker tillsammans när vi umgås, och har för det mesta väldigt kul ihop!
Agnes och jag tänker ganska lika om saker och ting, vilket är kul. Och Agnes är dessutom smart, vilket jag gillar då jag kan vara rätt borta/bäng-i-bollen ibland, haha!

Jozzan (aka Josefine, Amandas syster) har något speciellt, något som gör att man bara inte kan hata henne. Jag har en känsla av det i alla fall! Okej, ingen av mina vänner är lätta att hata, absolut inte.
Jozzan är en intelligent och rar tjej. Väldigt söt och go!

Jag älskar er mina vänner, finns alltid för er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0