12:e september '10

Nej, jag mår inte toppen... Men såhär efter två stycken Alvedon så känns det ju bättre i magen och febergraderna har sjunkit till de lägre graderna.
Någon skola blir det nog tyvärr inte imorgon. Tyvärr:et står för att vi har biologi imorgon, och det känns en aning surt att missa det, och det är ju inte speciellt kul att hamna lite efter i något ämne.
Så är det!

Känns ju bra att ha lite nytt nu, efter en Ullared- trip! :)
Tänkte visa en topp jag köpte, för 90 spänn. Har på mig den idag till ett par värmande, grova grå leggings. Skönt.
Testade lite av ett torrschampo från Proffs jag fick med mig hem igår också, och det känns rätt bra! Slappt att bara spraya lite pulver i håret, så att håret ser lite renare ut än vad det är- smidigt om det är fett då, alltså!

PEACE





Behind the clouds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0