100611

Den tidigare delen av denna lördag har jag och mina bröder tillbringat i självaste staden här i Växjö.
Vi gick runt bland välkända butikskedjor och kollade runt. Jag fick med mig tre julklappar hem, och en film- Remember me. Vi fikade också. :) Goda små halloweenbakelser och en kanna med en massa kaffe i. Tydligen fick man påtår även att min inte bett om det. Det var tvärtom emot vad det brukar vara- man ska tydligen säga till om man inte vill ha påtår. Det visste inte jag om, och brorsan tänkte inte på det, så.. Vi fick onödigt mycket kaffe alltså. Minus för det, eftersom vi säkert fick betala onödigt mycket också!

Annars idag har vi lagat tacos och chillat med tv- spel. Mycket trevligt!
Imorgon hämtar mamsen upp oss lite senare, sådär under sen eftermiddags- tid.

ph; fashiontoast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0