Chillkväll

Jag fick ett SMS av Amanda i förmiddags. Hon frågade om jag skulle gymma någonting nästa vecka.
Jag svarade att jag vill, och förhoppningsvis också ska det. Hurså? Undrade jag. Hade en aning om att det kunde vara så att hon ville träna med mig, men för att hon inte brukar vilja, eller brukar fråga i alla fall, så var jag inte säker. Det var så att hon ville träna med mig. Jättekul, tycker jag. Så vi planerade sedan lite på MSN. Valde onsdag eftersom vädret blir lagom fint då, för vi hade tänkt göra smoothies efter träningen som vi sedan kan mumsa i oss ute i solen efteråt. Sedan tar vi nog ett dopp och tvättar oss i någon sjö lite senare. Blir nog en riktigt härlig och skön dag med Amanda på onsdag, förhoppningsvis, eftersom att SMHI:s väderprognos ju kan ändras tills onsdag, det är ju ett tag kvar tills dess. Sedan vet vi inte riktigt om våra päron har något inplanerat på onsdag heller.

Idag har vi fixat och donat här hemma, handlat och ätit mammas hemmagjorda pyttipanna med bitar av Entrecoten från igår, färskpotatis och korv som mamma stekte upp, med stekt ägg till också förstås! Det var smarrigt!
Just nu sitter jag och knaprar naturgodis och skriver här då, jag chillar med andra ord. Har läst 1,5 kapitel ur den bok jag läser nu, 2 av 8 böcker som jag ska läsa och sedan recensera för att sedan få en välförtjänt bok av bibblan, "Fallen flicka" heter den jag läser nu. Låg i min säng i mitt svala rum. Sängen kändes så frestande att lägga sig i innan, sval och skön. Så jag vilade en stund på maten vilket var skönt! Inte för att jag sov något, men det var skönt att bara slappna av en stund.

Nu fortsätter jag denna kväll med att chilla vidare med gottis, och sedan kanske vi ser någon komedi som går på kanal 3 kl. 21.00.
Jag såg att The Ring skulle rulla på teven, på någon kanal, vid någon tid, hehe. Men Isak ville inte se den med mig, tror inte mamma vill heller eftersom att hon inte tycker vi ska se den. Har redan sett den, inte den japanska versionen med den amerikanska (?), men efter den första så kommer 2:an också. Jag pallar nog dock inte se dem själv. Haha.

Trevlig kväll, kottar! =)

The Ring- Samara in action!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0