God morgon 2010!

Nytt år & nya möjligheter... det känner jag på mig, känner att det är ett nytt år som börjat. Det känns riktigt bra, faktiskt... Det blir nog ett toppenår! =)

Det var väldigt trevligt igår hemma hos Cillas syster. Vi åt god mat, först soppa till förrätt, kyckling m. ädelost & pasta till varmrätt & sedan hemmagjord daim- glass med bär till efterrätt. Det var riktigt gott och jag blev så mätt att jag kunde spänna ut mn mage så att jag såg gravid ut. Haha! Jag gick till Cillas syster, Carol, som är barnmorska och visade min mage; "Åh, Carol. Jag är gravid!". "Oj Ester! Vilken vecka är du i egentligen!?". Hehe. ;)
Sedan spelade vi "GalenPanna" och Carol vann. Orkar inte förklara hur spelet går till nu, om ni inte spelat det innan, man vinner då man gissat ut 3 platser och 3 personer. Jag fick 2 av varje och mina platser var "hästrygg" & "golfbana" och mina personer var "Whitney Houston" & "Helena Bergström". Det var kul!
Sedan gck vi ut och sköt raketer.

Idag får jag se vad som händer. Om jag har någon skjuts kanske jag ska ta mig till gymmet? Får se, får se...
Ni får ha en bra början av år 2010!

Två favoritlåtar just nu:






Kommentarer
Postat av: andrea

meet me half way är fett bra :D

2010-01-01 @ 15:13:43
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0