my life sucks, right now

Ojojoj, tänk om jag har svininfluensan?  
Förra natten efter att jag börjat känna mig dålig sov jag ju inte många timmar eftersom vi kom hem sent från skolgårdsfesten, runt 10, och sedan blev jag väckt vid halv 6 på fredags morgonen. Jag hade ju tänkt att gå till skolan kvällen innan, jag visste ju inte att jag var sjuk, bara grymt trött. Men när jag vaknade på morgonen kände jag mig sämre, och jag besämde mig helt enkelt att stanna hemma från skolan. 
Inatt sov jag typ 12 timmar (!!), men jag mår inte bättre för det. Huh. 
Varför blir just jag sjuk, jag som har bra immunförsvar... Imorgon vill ju jag hälsa på David i hans nya lägenhet i Växjö, men jag vill ju inte smitta ner honom. Hänger väl med och håller mig på avstånd på något sätt. GAAH!!!



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0