Dagen

Blir ett lite sent inlägg här nu då.
Jag var inte så taggad på gymmet idag, eftersom vi tränade på sjukhus- gymmet där jag aldrig tränat innan, så fanns inte exakt samma träningsmaskiner, eller typ, fast de fungerade annorlunda. Men jag sprang på rullbandet i hög hastighet i 10 minuter, tränade lårmuskeln+ armarna och lite grann med fria vikter. När vi kom hem fick jag en proteindrink av Peter. Han har köpt pulver på hälsokosten som man späder ut med mjölk. Det smakade välling! Och jag tvingade i mig det, typ, haha. Peter har precis börjat gymma efter 5 års uppehåll. Han och några av hans ambulans- kollegor tävlar om vem som är biffigast till julen, och priset var visst hemligt, hehe.

Vad har jag gjort mer idag då? Jag har hjälpt till att klippa lite gräs, fast våran 25 år gamla gräsklippare gick sönder idag. Eller, den går att klippa med, men förut kunde den köra av sig självt lite så att det inte blev för jobbigt, och just den funktionen pajjade. Segt. Så Peter fick ta över, och jag gick in och tog en dusch efter passet på gymmet och en seg gräsklippar runda.

Stackars mamma som har jouren på jobbet har krupit ner i sängen, men flera samtal på hennes jobbmobil rullar in, så hon får ingen ro där inne. Hon jobbar ju imorgon också, så jag hoppas verkligen att hon får sova några timmar. Det kan hända att hon får åka in och jobba mitt i natten. I värsta fall...

Nu ska jag krypa till kojs i alla fall.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0