torsdagskväll

Sitter och äter glass och lyssnar på musik, samtidigt som jag bloggar och snart ska jag måla naglarna och locka håret lite, vill ju va lite fredagsfin imorgon!
Imorgon är det äntligen fredag! Och då har jag tagit ledigt typ halva skoldagen, för jag ska med mormor och morfar till Vetlanda. Där ska vi shoppa och äta på restaurang. Mysigt!
Pappa frågade om jag ville hänga med till gymmet nyss, men jag skippar det idag, för jag hinner ju inte duscha. Då kommer jag i säng så sent, och om jag gör det imorgonbitti måste jag gå upp så tidigt, så idag blev det inget gym för mej. Hehe...

<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

åå tack så mycket lägg gärna till mig på bloggkoll :)

2009-02-19 @ 21:39:11
URL: http://fiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0