090219

Hellu bloggen!

Hur mår ni idag då? Jag är på bra humör idag
=) Så det har varit bra idag!
Vi gör ju egna rättegångar på SO:n. Och imorgon ska vi spela upp dem och samtidigt bli filmade, GOSH! Min grupp är först imorgon. Det kommer säkert gå bra.
På idrotten körde vi "throwball", något nytt, som var jättekul! Och så visade Fredrik (vår gympalärare) hur man lär sig att stå på huvudet, och det var ett jättebra tips han hade. Men jag lyckades inte just då. ;D
När jag gick hem från skolan, gick jag och kollade lite på stan. Jag såg att det är bokrea den 24:e februari, och jag älskar böcker, åh, om jag hade pengar!
Nu är jag hemma & har precis läst engelskaläxan. Sitter nu med en kopp te och en mysig varm kofta och bara softar.

Ha're <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0