090809

Halllåå!

ÅH! Jag är liiite sådär seeeg baraa. Hade svårt att somna igår, runt ett slocknade jag tillslut efter en timme då jag sprungit fram och tillbaka mellan toan och mitt rum. Fan asså! Jag pissade säkert 10 gånger under en timma, somnade till & med nödig, men jag sket i det, ville SOVAA! Jag blev väckt 06:30 idag, och då var jag helt frusen eftersom mitt fönster står öppet 24/7, det är skönt! Jag snoozade till lite, och sedan klampade jag in i duschen. Klockan 8 gick bilmotorn igång, och vi rullade iväg mot hundutställningen.

Väl framme fick man ju sitta och vänta tills det blev Morris tur att gå i ringen. Jag gick "barn med hund" innan mamma och Morris gick. Jag vann förra året, vandringspriset! Tyvärr fick priset vandra vidare denna gång. Jag blev tvåa, men jag hade typ förväntat mig att vinna, det gick ju bra! Hon som vann gjorde fel, hehe. Faktiskt! Hon gick med sin hund på fel sida så att domaren fick säga till henne. Orättvist! Nej, jag är faktiskt ingen dålig förlorare, men jag gjorde bra ifrån mig. =)
Sedan var det mammas tur att gå, och få kritik på Morris. Det gick inget vidare idag... Domaren tyckte Morris var en utmärkt hund men p g a dålig päls fick han en tvåa. Han har alltid fått ett förstapris och även certifikat tidigare, men nu blir det nog inga fler utställningar för Morris. Vi satsar på jakten, det är ju viktigast!

Nu är vi hemma, och jag hör att pommesfritsen precis togs ut ur ugnen. Det blir chicken with chips!
Haft en skön söndag?
Kram. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0