godingar!

Eftersom jag är i behov utav en ny vårjacka och ett par byxor, så kanske jag beställer dessa snygga chinos & den fina grå jackan här nedan. =)
Har varit ute i solen och krattat löv i, ja, tre timmar skulle jag tro, och lyssnat på fiskmåsarna som flugit runt & skriat över sjön som precis blivit fri från isen. Gud vilket galet underbart väder! Eller hur? Man blir sååå glad. Jag säger bara njut njut & njuuuuut.
Ikväll ska vi äta tacopaj och till efterrätt blir det glass med hemmagjord chokladsås som stelnar. Yummie yummie!
 
Jag önskar er alla fina läsare en riktigt glad påsk!


Beiga chinos, H&M 198 kr


Grå jacka, H&M 298 kr


Ceriserosa scarf H&M 69,50 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0