Flyttfågel

Isak & jag var på gymmet och tränade innan idag. Vi hade riktigt kul där uppe, haha, Isak är den galnaste brorsan ever!
När vi kom hem gjorde jag nudlar och sen ringde Johannes från Cahns, där han jobbar på helgerna ibland, och frågade om jag kunde komma bort med lite mat till honom, så då gjorde jag det och passade samtidigt på att hyra en film gratis.

Jag har rensat bland gamla kläder som bl.a ska till UFF och barbiedockor som jag ska sälja på loppis i Jönköping. Det känns som att det aldrig tar slut, man har så mycket bröte som ligger i källaren, puh! Tar just nu en paus med en päronsplitt.
Nu ska jag fortsätta med rensningen, kan ju inte behålla allt nu när vi ska flytta, det finns nämligen inte så mycket förråd att ha grejer i det nya huset. Vet ni, jag har flyttat 9 gånger om man räknar med nu i maj då vi ska flytta igen..
Imorgon är det skola igen, och vi ska hem till mamma på landet, skönt!

 Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0