Piinigt Värre XD

Aaah...Idag va det då skola igeeen XD
Vi hade kort dag och slutade vid 13:00 :D *Lycklig*
Och sen den dära redovisningen om dödsaklleapan då :( Den igck piss, det va sååå pinigt att stå framför 27 pers och berätta om dödskalleapan XD :P Jag bara stod där och hela jag skakade, Gaaaah XD
Men det va skönt att det va gjort image26
Och ikväll klockan 18:30 ska jag på Antonias och Erikas feest <3 Det kommer bli såå roliiiigt :D Jag e såå glaad... Jag ska ha en svart tunika, gråa tajts och ett ganska långt halsband med ett svart stort hjärta image27
Har ni hört Brtiney Spears nya låt, Gimme More ?! Om ni inte har gjort det så gör det :D På  http://www.youtube.com/watch?v=m3ceCMpPJgc
Ha det bääzstigast Krram Och Puzs Eszszy <3 ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0