090720

Hej!

Igår under eftermiddagen och kvällen var blev jag riktigt deppig. Söndagsdepp. Det brukar inträffa mig, som jag har sagt förut, när jag ska byta vecka och sådär.
Vi blev bjudna på lite grillat hemma hos Carol och Johan. Det var gott och jag blev väl på lite bättre humör. Sedan gick jag hem och hämtade Twilight- filmen. Pappa gick och hyrde den åt mig igår eftersom Johannes jobbade då. Carol hade nämligen läst alla böcker förutom den sista, men hon hade inte sett filmen. Så vi tittade på den, tredje gången för mig (idag såg jag den för fjärde gången..) - I'm in love! När jag gick under my umbrella i regnet hem, rann det tårar nerför mina kinder. Det var skönt, faktiskt. När vi kom hem vid 23- tiden kände jag för en promenad. Jag älskar regn på kvällen! Så jag gick med musik i öronen och lät regnet fukta mitt hår.

Idag när jag vaknade vid 9- tiden, stack David in sitt huvud genom min dörr och frågade om jag ville hänga med ut och springa. Jag fick håll och luften var ganska kvav, men det gick fint ändå. Frukosten smakade otroligt gott efter rundan och aptiten var hög.

Snart ska jag packa min garderob och ca kl 17, kommer mamma och hämtar oss för 2 veckor på landet. Skönt!
Vi hörs!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0