Skinnpaj.

Tar hand om vovvarna ute på landet idag. Segt att bussen var för tidig idag så att jag inte hann med, utan fick stå ute i över 20 minuter, jag tänkte ju att den kanske kommer så småningom, men jag ringde mamma och hon löste det så att en kvinna som brukar köra kom och hämtade mig. Hehe. :)
Gått en promenad med jyckarna, pluggat tysk grammatik och nu tagit lite kort med systemkameran. Känner mig ganska trött, men imorgon börjar jag inte förrän 11:55 då spanskan är inställd på morgonen och sedan har jag ett stort hål i schemat innan religionen börjar. Spanskaläraren Imelda åkte till Spanien med humanistklassen idag, därför är spnaskan inställd. Jag har precis bytt till humanistiska nu, det var ju lugnt då jag redan hade två språk med mig och de andra ämnena är samma som på samhäll nu i ettan. Känns bra. För det är mer språkinriktat nu, jag får läsa latin med. Slipper nog samhällskunskap, och det är även möjligt att slippa matte, men det behövs väl. ;) Det blir att läsa inriktningar som bl.a religion, psykologi och sociologi.
Att jag inte åkte med till Spanien var för att allt var bokat och sådär nu. Men det blir säkert flera resor! :)
Fick hem mina kläder från LaRedoute igår- en skinnjacka och en jumpsuit. Här ser ni jackan;


Och nu lite andra random bilder jag tog förut;
Sötnöten Jaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0