4 mars.

Igår när jag vaknade så drog pappa, Lotta och jag direkt ut i joggingspåret, på 5 kilometer ...
Jag dog lite, men faktiskt så kändes det så när jag i en uppförsbacke fick svårt att andas och pappa fick sträcka upp mina armar så att lungorna skulle töjas ut och så. Aj då .. Astmabesvären är väl inte helt utplånade, men jag borde jogga mer regelbundet och inte ge mig på så pass långa sträckor direkt, nej. ;)
Det var i alla fall überfint med hotellfrulle/brunch på vaxblekaren efter det, oh!

Har varit lite med älskling, bara myst, sett fina Lejonkungen. :)
Och idag har jag varit hos morföräldrarna på lunch. Inte så hungrig på kalvsteken då jag käkade äggröra med bacon hos min grabb innan dess. :P
Nu har jag precis varit och solat solarium. Inte bra. ;) Jag tyckte bara att det var läskigt, haha. Första gången för mig, så.

Nu ska jag fan plugga hela kvällen!
PEACE!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0