21:30

Fick idag reda på en del betyg, på spanskaprovet och hur man ligger till i historian och religionen. Det är medelmåttigt för min del. Funkar ju, men hade kunnat lite bättre liksom..
Efter skolan gick jag mot älskling, vi tog en promenad genom stan och han köpte riktigt balla blue suede shoes! Blå mocka, alltså. Sedan drog han till sin teater och jag gick hem och drog igång Grey's Anatomy season 3, som jag fick låna av min snela vän Hannah idag. Så himla bra!

Sedan när lillebror kom hem från sin prao, så spelade vi Russian Roulette med chokladpatroner. Det är typ 12 st och en av dem innehåller stark chilli. Så snurrar man på en pistol så att den sedan pekar på ett nummer, och då tar man den chokladbiten och käkar dårå. Men vi är ju awesome så att chillin blir sist kvar! Haha. :D Vi bara "den ger vi pappa ikväll, mohaha!". Det var ju typ hasselnöt i chokladen som jag är allergisk mot, men lillebror tvingade mig fortsätta köra. Och jag överlevde ju. FAN! Haha nää. :)
Spännande det här va, yeah. Imorgon blir det temadag med temat demokrati, och därav lektionsfri dag. Klassens timme blir det med Twister- spelande och fika verkar det som, hehe.

Paddling Out- Miike Snow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0