18 juli.

Så säljer jag jordgubbar igen, i fem veckor framöver nurå. Valde att jobba lite denna sommar, ja, är bara ledig en hel vecka i sommar vilken var förra veckan på Kreta.
Nästa sommar är jag 18 och då blir det väl bättre, känner nu att mina två jobb knappt är löna. Bara lite.
 
Lever livet med min älskling och det är bäst. Vi hyrde filmer i förrgår; först The Grey och när vi lämnade den blev det This must be the place.
The grey som handlar om vargar och lite så, var väl helt okej. Dock hemsk och gripande så det smällde om det. Se den för spänning. 
Den andra filmen handlar om en f.d rocksångare som glider runt och ska fortsätta sin avlidne fars mission om att spåra en nazi. Ganska skön film ändå, speciell, något utöver det vanliga ändå. 
 
Idag blev det buffé på Sunrise med Ludwig och far. Göttans. Fast inte den stunden då jag fick i mig chili .. Jag är förkyld och har himla ont i halsen och dog en stund därpå, gaahhh!
 
Btw, jag lurade älskling och de andra här hemma att jag tatuerat in Che Guevara på min arm när jag var på Kreta. Gick de på det? Nä, inte riktigt va. Den såg inte så real ut om man tittade. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0