23:23.

Jag fick ett ryck och gjorde en nya header. Helt okej, va? :)
Annars så har mamma och jag varit ute i skogen hela förmiddagen. Jakten gick inget vidare, men vi hade det mysigt då vi tände en finfin brasa och grillade korv, vilket gick sådär bra, för korvarna gick av på mitten då jag spetsade dem och sedan grillade jag en korv i små delar vilket såg ut som fingrar och jag fick rysningar. Haha! Frisk luft, skratt och prat med mor i alla fall, fin stund.

Har käkat tacos och tittat på Gladiatorerna ikväll. Kul att de sänder det igen. Det ser så kul ut när de fightas, deltagarna och gladiatorerna. Hoppar på varandra och håller på, hehe. Jobbigt ser det ut, helt galet tuffa banor. Kul att jag känner igen grenarna, då jag körde Gladiatorerna på Blip för längesen. :p

Nu blir det nog sängen. Imorgon ska jag vara med älskling hela dagen, blir finfint då det har gått några dagar nu sedan sist. Hihi.

Jag borde har rött hår nu.
Får bleka denna svarta frilla och köra på Rose Red igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0