17 january of 2012.

Idag gick historiaförhöret av staplen då, ja. Och jag tror jag klarade mig. Fick chansen att förklara lite om urbanisering, kolonisering och lite annat smått. Känns ju okej även att jag inte jobbat med det så länge just nu.
Och sedan jobbade jag med Candra och Adina med Powerpointen till våran redovisning om mobbning, innan skolan var slut och jag kunde gå och fika hos mormor och morfar. Bjöd dem på mina muffins, morfar har fyllt år så jag ville hälsa på en sväng. :)

Satt hemma och försökte plugga spanska verb, imperativ är lite svårt, känns bara tråkigt. Började spela på cellon istället, och sedan ringde Jozzan som ville ses. Så då fick jag sällskap här hemma. Fint. :)
Försökte lära ut lite om cellon för min vän, och sedan tittade vi på Grey's Anatomy, jag fick låna säsong ett av Hannah i min klass idag, yay!

Peace out!


Weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0