Ute på vischan.

Jag tar hand om våra hundar denna helg, då mamsen är iväg. Skönt att vara här ute när solen skiner och snön i princip har smält bort helt. Ganska underbart, ja!
Jag ägnar mig åt att plugga smått, titta på Grey's Anatomy som är så himla bra och öva på cellon som äntligen är stämd nu. Chillidill. :)
Igår kväll blev det till att göra en hemmagjord pizza, titta på melodifestivalen och käka Non Stop- Marabou. Lisa Miskovsky var fin! Jag blev positivt överraskad då hon kom vidare till final, att svenska folket var så förståndiga och fina att rösta på henne alltså. :)
And today, så kommer morföräldrarna hit på en fika, så jag ska baka en kladdkaka sedan. Myspys!
Nu blir det kokt ägg och te först, helg ljuva helg, bara ta't lugnt!


Åh mitt hår här. Jag vill ha den längden tillbaks så att jag kan göra dreads!
Want to be a dreadhead.


Över ett år gamla bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0