Min sjuttonårsdag.

Då fyller jag 17 bast nurå! Vilken ålder, så ungdomligt, haha. Jo, jag känner mig lite liten.. Om ett år blir det ju fint i alla fall! :)
Jag hade en förberedelsefest inför min dag igår kväll. Hade mina nio tjejkompisar här och lagade tacos och tittade på Friends With Benefits. Det var fint! Fick två tröjor, ett halsband, en bodylotion och ett deo av vännerna, gulligt!

Min kära vän Jozzan stannade kvar hos mig och sov över här. Vi stannade uppe ett tag för att dricka kaffe och titta på Grey's, sådär på natten liksom, haha. :P
Sedan gick jag till mormor & morfar för att bli lite firad av dem. Åt en tårtbit och fick lite pengar. :) Mys.

Snart kommer päronen för att fira mig, blir nog till att äta ute ikväll, woop woop! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0