Lördagen den 11e februari.

Härlig känsla att man har ett lov framför sig, yes!
Igår såg brorsan och jag Thor som vi hyrde. Ganska bra actionrulle det!
Vaknade upp efter ha sovit ut idag och gjorde en fet frulle med mannagrynsgröt, rostad macka med stekt ägg och te. Sedan slog jag mig ner i soffan framför Grey's Anatomy.

Frågade om Amanda ville ses lite, så hon kom hit och så handlade vi fika. Jag handlade cappuccino, hihi. Sådana där påsar med pulver man häller i vatten från Gevalia, gött! Bästa kaffesorten ju. Annars är inte kaffe så himla gott, te VS kaffe.. winner = te.
Sedan drog vi några fler Grey's- avsnitt och så. Nice time. :)

Ikväll blev det schlager, och Di Leva var ju helt klart vackrast! ;)



Mannie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0