3 februari.

Idag är det den tredje februari, vilket innebär att jag fyller 17 år imorgon. :)
Jag ska ha lite pre-party med mina vänner ikväll, med käk, film och annat gött. Hoppas på en skojig kväll!
Men först gäller skolan och cellospel idag.

I förrgår var jag och tränade med kompisar, Candra, Ridd och Bella. Vi körde först ett core-pass och det följdes av step. Core är bra styrketräning för mage och rygg och step är riktigt bra för kondisen och för att förbättra koordinationen. Jag behöver träna mina kondis lite, jäklar vad jobbigt step var! Mest för att det är som dans och min koordination inte är så bra, hehe. ;)
Eksjö Gymnastisksällskap har olika pass flera gånger i veckan; Boxning på måndagar, yoga på tisdagar, core och step på onsdagar då och affrodans på söndagar. Ska bli medlem och köra järnet!

Igår var jag hos älskling och myste, tjockade med godis och så tittade vi på Chuck. Myyys.
Längtar efter att få tillbringa en hel helg med min fina, det var ett litet tag sedan nu och det kommer dröja ett litet tag tills det inträffar. Uhh.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0