POPCORN.

Goddag! :)

Jäklar vad jobbigt det är att gå runt på H&M bland allt fint, för att välja ut det man är mest sugen på. GAH! Och den jobbiga kön till omklädningsrummen.. Föredrar att beställa hem kläder faktiskt.
Jag var så sugen på den aktuella Divided- kollektionen med snygga toppar och shorts, men sedan ser jag på hemsidan att den bara finns online. Men de hade en del från Fashion Against AIDS ute i butiken, jag testade kjolen jag beställde hem, finfin!
Fick i alla fall med mig hem lite olika tröjor, ett par awesome shorts, den fantastiska olje-mönstrade bikinin jag suktat efter plus ett par sandaler (de som jag lade upp på bild samtidigt som en fransväst).
Mamma är ju söt, hon testar massa olika klänningar inför något evenemang, men får inte med sig en enda hem. Hon bara "åh, den var fin!".. Sedan "nja, den satt lite si och så..", darling mum!
Käkade på SOYA Espress, gr8 chinese food.

Sov över hos mamsen och lillebror inatt, hade popcornkalas med lillebror och vovvarna runt midnatt. Prickade varandras munnar med popcorn. :D Jaga och Isak har bäst reflexer, Morris får sina på nosen och hugger efter dem för sent, aww! Haha.
Åkte med mamma in till stan nu, fick inte med mig så mycket grejer ut så kände att jag inte hade så mycket att göra. Ska träna sedan, plugga lite och sedan blir det musikal ikväll vid sex!

PEACE!

En av mina nya tröjor. Var sugen på en sådan, enkel och schnygg.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0