Happy Easter!

Drar alldeles snart ut till mamma & Isak med morföräldrarna för att fira påsk, alltså äta påskmat, typ. :)
Inte bloggat bra nu på lovet, nej. Men det jag gjort; varit med Johannes och myst, tittat på massa Grey's och igår kväll blev det till att dra hem till Amanda för att fira henne med hennes kille Hamid, Agnes och hennes kille Mustafa. Det var trevligt att laga tacos och umgås!
GLAD PÅSK!

Ansträngt mig och skapat en påskig oufit:

En ring med en hare på, från cocoo.se


Gul tröja från Gina och halsband med fjädrar från Kappahl.


Och så min svarta softa kavaj på det hela, från Lindex.

Funderade även på att sminka mig som en påskkärring med extremt röda kinder och lite prickar över hela fejjan.. Haha nej, det skippade jag ju! ;)

Kommentarer
Postat av: Angie

SV: Hmm jorå :P

Hoppas du hade en fin påskafton min vän (:

puss

2012-04-08 @ 10:42:45
URL: http://agneesekedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0