Math and ears.

Åh, matte matte matte ... Det är så himla mycket matteee! Jag pluggar på inför omprov och försöker samtidigt hinna jobba de uppgifter man ska göra färdigt nu i veckan. Koncentrationen är inte på topp, och det känns bara surt.
Det är nästan så illa så jag funderar på att byta linje ... Men så blir det nog inte ändå. GAH!

Jag glädjer mig i alla fall åt att jag har pimpat mina öron lite mer. :) Töjde ut även det andra örat idag, med den töjningen på 3 mm som jag hade i andra örat förut. Och sedan har jag varit och tagit två nya hål i varje öra så att jag kan ha vanliga örhängen i också. Najs najs!



Den svarta 3 mm's- töjningen.
Och min mönstrade på 4 mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0