Den tjugoandra september.

Idag skrattade jag ovanligt mycket i skolan. Jessica är rätt så skön, asså. :p
Och sedan kom mamsen och hämtade upp mig. Så fint att träffa henne lite över en fika. :) Hon drar upp till Norrland i två veckor för att jaga i helgen, så vi passade på att ses idag.

Annars idag har jag hängt med min älskling på Spelverket. Han klippte och fixade med en kul filmsekvens som är färdig nu, tror jag. Och sedan så spelade vi Trivial Pursuit, på tevespel! Visste inte att det fanns som det, så först tyckte jag att det kändes konstigt, för TP är ju ett klassiskt brädspel. Men det var ju lite ballt sådär. Jag nämner då inte vem som vann ... Guess why ... ;)

Imorgon hänger jag med älskling en sväng till Göteborg för att hämta hans far där som kommer från Tyskland till Landvetter. Yeah.
Ciao!


Jag är en glad chey ikväll.
Jag längtar till höstlovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0