1st of september - ~ Wake me up when september ends ~

Sitter här med en kopp rött te i mitt rum och låter kvällens friska, kyliga stadsluft skölja igenom mitt rum och ge det en skön sovmljö, och min nybäddade säng väntar på mig. Jag tog mig en joggingrunda för runt drygt 2 h sedan, för att sedan äta pappas Cevape. Greeeaat! :)

Men innan kvällen inföll, var jag med min fina. Och hade det allmänt fint. Hihi.
Och innan dess var det ju skola då. Det gick väl bara bra, men jag önskar jag vore snäppet vassare i matte alltså! Jag är i alla fall trög på att fatta grejen liksom, det borde gå snabbare. Suck .. Men det här ska nog gå bra. ;)

Yay, fredag imorgon och sedan helg! Känns skönt att få ta't lite chill.

See ya later, alligator ..
For a while, crocodile!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0