3 oktober.

Det är mycket nu. O ja! Denna vecka har jag tre prov. Imorgon blir det omprov i matte, sedan historiaprov på onsdag och kemiprov på fredag. Sedan är det ju lite plugg runt omkring det ...
Well well, det är bara till att kämpa på ju. :)

I fredags hade jag lite skoj på akademikerfest med en massa gymnasieelever i en ball lokal.
Det blev mest mingel och dans, typ. Trodde de skulle ha anordnat några roliga lekar eller något, men som tur var så blev det ingen nollning som man nästan misstänkte att det skulle bli för ettorna. :p
Innan festen så hängde jag med Jessica hem för att plugga, men det blev inte så värst mycket plugg, utan vi chillade mest, dansade shuffle och provade ut kläder inför kvällen. :)


Jag och Jessica på festen.



Jag hade kul, ja. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0