20:50, 9 oktober.

Helger brukar ju vara lika med pojkvännen för mig. ♥ Och denna helg så chillade vi mest hela tiden med Star Wars- filmer, pussar och äggröra. Fast mitt matteplugg är ju för surt, att jag måste sitta med det på helgerna också är inte kul ...

Och nu befinner jag mig ute hos mamma. Vi tittade på Isaks hockeymatch tillsammans idag. Fast det var ju inte så värst kul med stelfrusna fötter framför en ganska kass match. Det bästa var kiosk- korven och kaffet! Hehe. :p

Imorgon är det en ny vecka, med nya upplevelser och möjligheter och .. MASSVIS med plugg (främst matte då, ja). Jag tror nog jag drar till studievägledaren och tar mig ett allvarligt snack snart ... Mhm.
Måste erkänna en sak. Jo, jag klarade inte matteprovet vi hade. Stört. Det kändes faktiskt rätt så bra, men icke. Får verkligen inte fortsätta såhär, men allt går ju så himla fort ..

Peace.


Mitt långa hår.
Vill inte tänka att jag saknar det.
Åh, nej.
Mitt långa hår ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0