Bad Teacher.

It's sunday, and it have been a freaking storm outside. Yeah. Wheres the snow?

Har myst med älskling hela förmiddagen innan han skulle iväg mot sin familj, för att fira sin lillebror Levi imorgon.
Men igår kväll så blev jag ensam då han skulle träffa sin teatergrupp. Så jag skrev lite sådär halvt desperat en status på Facebook. Tyckte att någon kunde joina mig här hemma, kolla på nån film med mig eller så. Bekant eller främling- doesn't matter, typ. ;) Sedan skrev Jessica till mig och frågade om jag ville titta på film med henne och Anna. Så vi drog hem till Anna och tittade på Bad Teacher så småningom. :) Lagade lite pannkakor hos Jessica först, med sirap på. Har nog inte testat det förut, himla gott var det!


Weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0