Nice november.

Det blev visst lite sovmorgon idag, va! Historialäraren är sjuk så vi får jobba hemma istället.
Fast jag har dock inte sovit så länge, jag ställde alarmet tidigt för jag visste inte om detta förrän jag vaknat idag.
Vaknade upp med älskling vid min sida, ville inte sova ensam hemma inatt, så jag kallade på mitt hjärta igår. :)

November ser ut att bli en fin månad; med naturfest på fredag, med naturklasserna alltså. Och sedan Breaking Dawn på bio snart! Finfint.
Och denna vecka har ju börjat bra. Jag hängde med Agnes hemma hos mig i måndags. Kände att det var tid att catcha upp lite. :) Så det var kul!
Igår var jag på gymmet med farsanbaloo för att utföra lite välbehövlig träning. Awesome! Dags att återigen ta tag i träningen, får ju gymma på det gymmet nu då jag går på skolan, det var därför jag inte gymmade nåt på ett tag.
Och sedan har jag ju piercat mig och även tagit ut mina örhängen som jag fick i först när jag tog mina nya hål. Dessvärre så gör öronen himla ont. :( Tror inte att de läkt ordentligt än, så det är surt.

Ny tröja från New Yorker.  Enkel men snygg, mer roströdsfärgad IRL.
Rött är så snyggt!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hur spenderar du helst din söndag? :-)

2011-11-13 @ 20:08:04
URL: http://elleiram.se
Postat av: Jennie

Rött är min favorit färg, älskar rött så det va en fin tröja :D allt bra med dig annars?

2011-11-13 @ 21:55:12
URL: http://denjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0