Cello.

Tog mig en svängom till Kulturskolan igår, jag vill ju spela nåt instrument ju! Så jag tog ett snack med chefen där, och på fiol så var det lång kö. Synd synd. Så istället frågade jag hur det låg till på cello, och där var det ingen kö alls! Så, jag kör på det nu. Har faktiskt funderat lite på det instrumentet också, det är ganska ballt! Båda är i alla fall stråkinstrument, hehe. Well, det blir spännande, på fredag ska jag testa på!
Sitter hemma och är uttråkad just nu.Vill ha mat och närhet och sånt. Ni vet, reptilhjärne- behoven, japp!
Plugget är för hårt det. Nä, men det är ju mycket, matten är helt klart tuffast. Dessutom har vi matteprov på fredag. Och det kommer ju gå som det går, haha nähä? ;) Och när jag hela tiden fastnar och behöver uppgifter förklarade för mig, så har jag inget smart ass i närheten. Damn it.

Jag skaffade mig en näsring igår.


Source; google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0