Breaking Dawn.

Mmm, fikar med kaffe och After Eight- choklad hos mamma. Och idag ska jag äntligen gå på del ett av den sista Twilight- filmen! Hade helst velat gå på nattpremiären, men det blev inte så. Min babe skulle tydligen jobba på den idag, så jag går med honom. :) Väntar på att han ska skriva mig ett SMS när han vaknat, han har jobbat natt så han slumrar lite nu.
Breaking Dawn verkar ganska bra. Har läst om vad folk skrivit på Fejjan och så skrev Kenza att den var nära att nå upp till bokens nivå. Det är ju typ möjligt att den gör det, det är liksom sååå mycket mer detaljer som inte kommer med i filmerna. Men nu är ju filmen indelad i två delar, så då kanske man får med lite mer än i de andra! Det här blir i alla fall spännande. Det händer ju en del i boken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0