Vänner och hundar.

Hade en trevlig stund här hemma med mina kära vänner idag, systrarna Amanda och Josefine. :) Efter att bussen anlänt här ute hos oss på vischan, så gick vi en kul sväng med hundarna för att sedan gå in då jag bjöd på chokladflingor och kaffe i 70- tals- porslin och honungsmelon. Samtidigt så lyssnade vi på Ted Gärdestad och pratade om trevliga saker. ;)
Synd bara att deras far hämtade upp dem så pass tidigt.. Det var passande för deras far att hämta dem, liksom.

Annars idag har jag gjort liiite plugg, tagit hand om hundarna med promenad och käk till dem, diskat och duschat. Hade en liten fotostund också, då jag tog lite ego- pics med den härliga systemkameran! Se bilderna nedan.

Nä, nu ska jag äta upp min melonklyfta och borsta mina gaddar, hoppa i säng och läsa lite True Blood innan jag somnar. Vädrar mitt rum lite just nu. Aah, gött med lite skön lant- kvällsluft i rummet! :)
Imorgon bitti blir det bakprov på hemkunskapen för mig och de som inte var med förra veckan då vi skulle göra det egentligen, för vi hade ju tyskar här. Får se om jag lyckas få till en fin morotskaka..! ;)

Natti natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0