Spongebob.

Nu var jag här igen, hehe. ;)
Jag mår ganska bra nu faktiskt. :) Men det känns som att mitt tillstånd kan svikta för att gå mot det sämre igen, typ när som helst. Hoppas jag inte!!
Annars så är jag nu i stan igen. Och pappa och Elisabeth kom hem idag efter att ha varit i Riga, som skrivet var. Och jag fick en finfin topp av pappa. :) Gulligt!
Jag chillar som aldrig förr just nu, nä men jag tar det väldigt lugnt för att minska risken för att bli sämre. Har legat och läst True Blood nu och snart ska jag krypa ner i sängen. Imorgon runt 17, 18- tiden är det dags för tyskarna att patrullera in här i Eksjö! :D
Bilder från helgen.
Tyckte att Svampbob var riktigt kul att titta på, laddar ner det nu till och med.
Hittade min fina mössa och tänkte; "åh, det vore snyggt om jag hade dreads i den här".
Och på tredje bilden ser man bara Isaks randiga tröja. Ville att han skulle vara med på bild,
men så drog han sig ur precis när jag tog bilden, haha.

Kommentarer
Postat av: Stora storebror

Bra initiativ syrran! Nästa gång vi ses får vi köpa hem Svampbob-kex att ha till kaffet och ha ett maraton.

2011-05-26 @ 13:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0