Friday night.

Då var det helg. Helg helg helg! Mycket bra, mycket bra. Nä, vilken början det blev här. Väldigt... introducerande. Ehh...

Okey, jag mår bra (tro det eller ej). Alltså, med tanke på att jag började inlägget med en massa upprepande ord och med en till tanke på att jag bloggar allt för sällan just nu. Mhm.
Jag bloggar ifrån mammas place nu, befinner mig ute på vischan med andra ord. :)
Föredrog en fika med henne idag, so we met up earlier today, och fikade på Princess. Isak kom sedan och joinade oss. Det var mysigt.
Sedan var det tänkt att jag och älskling skulle vara hos honom, laga mat och mysa och så. Men så ringer han och säger att han hade förglömt ett möte han skulle iväg på ikväll tills imorgon, typ. Så det blev inget med honom ikväll.. :( Men det tar vi igen imorgon istället. <3

Ikväll rullade Twilight på Svt1, åh hihi. Tycker om filmerna, de är så speciella- ljuset i filmerna är häftigt och ja, de är najs i allmänhet (det är ju vampyrer med, tihi). Dessutom finns det likheter mellan Edward och min Johannes, hihi. ;)
Så mamma och jag satt bänkade framför Twilight och vi testade en ny Marabouchoklad- sort, Caribbean. Det som kännetecknar den är att den innehåller kokos och banan. And I like it, a lot! :) Choklad i all ära.

Nu blir det sängen. Och jag återvänder nog in i vampyrernas värld igen, men denna gången igenom en True Blood- bok. Great! Natti natti.


Jag och Morris i soffan ikväll. Vilken blick han har, söt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0