Frid och fröjd.

Vaknade vid 9 idag och tyckte inte riktigt det var okej. Jag somnade nog runt 3- tiden inatt, för att sedan vakna vid 9 som sagt, och ha svårt att somna om en blund till... Nä, inte riktigt tillräckligt med sömn för att vara en lördagsnatt, inte kul! Låg och bläddrade igenom senaste FRIDA och chillade med lite lakrits (som för övrigt är godisrester från mina kära vänner) och gjorde ett försök till att somna om. :p Sedan blev det frukost framför True Blood.
Om någon timma eller två så drar jag ut till mamma med mormor och morfar. :) Hade planerat att dra ut till henne idag och tydligen så skulle mormor och morfar ut på en fika hos oss, så jag åker nog ut med dem sedan. Fint!
[Piiis]
Överförde lite mobilbilder till datorn förut.
E-G-O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0